keskiviikko 21. toukokuuta 2014

096


Arvatkaa, kuka menee koulukisoihin?

Minä, vannoutunut esteratsastaja. Enkä mene edes omallani, vaan kaverini suokkiorilla Pelmerillä. Apua! Pitää nyt pistää treenaten, mielikuvaharjoituksia etenkin radasta jonka suhteen olen aivan varma että unohdan jotain oleellista.

En ole viimeiseen vuoteen ratsastanut Elmerillä kuin yhden kerran, joka oli viime sunnuntaina. Silloinkin kävin selässä Tanjan jälkeen vain pienen hetken, fiilistelemässä kun poika on kehittynyt niin hurjasti vuoden aikana. Tiistaina Tanja laittoi viestiä että haluaisinko startata Elmerillä seurakoulukisoissa sunnuntaina, ja tietysti halusin. Meidän luokka on Helppo B:3 (2009) pitkällä radalla, ja Tanja menee meidän jälkeen luokan Helppo A. Elmerihän on koulukilpailuissa kokeneempi, ehkä se opettaa minuakin?

Tässä siis pieni ja lyhyt tietoisku myös teille lukijoille, haluatteko että kirjoittelen tänne miten kisat menivät vaikkei kyseessä olekaan pieni kultainen? Ja tosiaan, kisoihin tarvitsee laittaa vähän pidemmät jalustimetkin kuin näissä kuvissa - miten tästä esteratsastajan roolista pääsee eroon? :D



Kuvista kiitos Kiia Kuokka / Tunturiharakka.net

7 kommenttia

  1. Ehdottomasti postausta! t: vannoutunut kouluratsastaja (;

    VastaaPoista
  2. Upea suokki! Ja niinkuin edellinen kommentoi, ehdottomasti postausta miten meni. :)

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti haluan postauksen siitä! T: suokkeihin hullaantunut

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno ori ja ehdottomasti postausta kehiin kisoista! Eikä noi jalustimet niin lyhyiltä näyttäny ainakin mun silmään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne vähän taisi olla, kun jouduin istumaan takakaarella :D ei yhtään huomannut selästä käsin, mutta kuvista näkee!

      Laitetaan postausta tulemaan kisojen jälkeen, meni hyvin tai huonosti, tai pahimmassa tapauksessa hyvin huonosti.

      Poista
  5. Miten oon aina saanut sellasen käsityksen, ettet oo oikeen ikinä hypännyt, vaan vasta Goldin kanssa alotellut ? :D Tyhmä minä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen mä hypännyt, ja aikoinani kilpaillutkin pikkuluokkia. Goldia ennen mulla vaan oli useamman vuoden tauko vuokrahevosten takia.

      Poista