sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Vuokrahevosta vailla



Etsitään käyttöön noin kahdesti viikossa vuokrahevosta tai ponia.

Olen tasoltani noin heA, kilpaileminen on jäänyt vähemmälle. Esteitä kilpaillut seuraluokissa. Maalaisjärkeä löytyy, ja kaikki tekeminen ajatellaan hevosen kannalta järkevänä. Olen ratsastajana määrätietoinen ja reilu, sekä tykkään mahdollisimman monipuolisesta harrastamisesta. Viime vuodet olen toiminut lähinnä nuorten hevosten kanssa ja oman kanssa oppinut ja myös opettanut paljon.

Etsin hevosta joka on vähintään peruskoulutettu, osaa myödätä ratsastajalle ja kulkee hyvässä tasapainossa. Mielellään monipuoliseen harrastamiseen sileälle ja esteille, mutta myös sileälle saa tarjota pelkästään. Olen maksukykyinen ja käyn päivätyössä. Mitoiltani olen noin 162/50, joten isommat ponitkin käyvät. Olen kiinnostunut valmentautumisesta ja kilpailemisesta, jos siihen mahdollisuus niin ehdoton plussa!

Liikun omalla autolla, mutta Itäiseltä Vantaalta noin puolen tunnin ajomatka sopiva.

Yhteydenotot sähköpostitse anni.hermunen@luukku.com, kerron mielelläni itsestäni lisää.

6 kommenttia

  1. Mitäs Tomulle kävi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa se vielä on, mutta sen kanssa ei nyt tehdä mitään. Lisää infoa kun jotain selviää.

      Poista
  2. mitäs goldin kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Goldi voi ylläpitäjillään varsin loistavasti! Kisat, treenit yms menneet hyvin ja perhe tykkää ponista oikein paljon :) tiiviisti ollaan pidetty yhteyttä heidän kanssaan.

      Poista
  3. Voi hitsi kun asutaan tunnin matkan päästä Vantaalta! Mulla olis ollu kaks ponia (138 ja 147cm) korkeita jotka tarvis vuokraajaa, jotka ois kiinnostuneita viedä eteenpäin, valmentautua ja kisata :) Molemmat hepat tykkää hyppäämisestä ja sileellä treenailusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunti on kyllä turhan pitkä matka ajella työpäivän päätteeksi, kiitos kuitenkin ja toivottavasti löydät poneille lähempää ratsastajan! :)

      Poista